Kaan okuldan eve geldi. Babası, okulda yeni öğretmeniyle işlerin yolunda gidip gitmediğini sordu. - Harika, dedi. Yalnız seni çok kıskanıyor. Babası şaşırdı: - Kıskanıyor mu, neden? - Bugün defalarca: Çocuk çocuk, senin baban ben olsaydım.... dedi durdu.
Bu içerik 2.07.2015 tarihinden beri toplam 1031 kere görüntülendi.