kahkaha'nın amacı | iletişim | geveze sohbet | sohbet
sohbet
sözler
fıkralar
tv izle
Asker Fıkraları
Deli Fıkraları
Doktor Fıkraları
Erzurum Fıkraları
İran Fıkraları
Karadeniz Fıkraları
Kayserili Fıkraları
Nasrettin Hoca Fıkraları
Okul Fıkraları
Politik Fıkralar
Temel Fıkraları
Bebek Olur mu?


Küçük kız sınıfta Fen Bilgisi dersinde birden parmak kaldırıverdi:
"Öğretmenim bişey sormak istiyorum!!"
"Evet seni dinliyoruz..?"
"Benim anneannemin bebeği olur mu?"
Öğretmen tabi çok şaşırmış ama "anneanneler bebek yapmak için
biraz yaşlıdırlar" diye gülümsemiş.
Bizim bıdık yine sormuş:
"Peki annemin bebeği olur mu?"
Ögretmen cevaplamış:
"Annelerin bebeği olur ama yaşları ilerledikçe bebekleri olma ihtimali azalır"
Derken küçük kız:
"Peki öğretmenim. Ya benim bebeğim olur mu"
Öğretmen gülmüş:
"Senin yaşın daha çok küçük, olur mu
öyle şey?"
Bunun üzerine arka sıralardan erkek çocuklardan biri bağırmış:
"Baaak!! Ben sana bişey olmaz dememiş miydim?

Bu içerik 1.07.2015 tarihinden beri toplam 996 kere görüntülendi.
Etiket: Bebek Olur mu?